درمان لکه های دندان با لمینت دندان
چقدر طول می کشد با لمینت دندان ها یکدست شوند؟
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
لبخندی زیبا با لمینت دندان
بهترین لبخند سال متعلق به شماست!
فروردین ۸, ۱۳۹۶

چیزهایی که باعث می شود از دندانپزشک بترسید!

اینجا به ۵ دلیل می گوییم که چرا از دندانپزشکی می ترسید، حال می تواند دندانپزشکی زیبایی همانند لمینت باشد، یا به علت مشکلات پوسیدگی دندان و شکستگی دندان و غیره باشد.

این دلایل بر می گردند به دوران کودکی شما که شاید ترستان ریشه در آن زمان داشته باشد :

تکنولوژی تغییر کرده است! درمان در حال حاضر تقریبا به طور کامل دردناک است. دیگر زمان قرون وسطی ای که از سوزنی بزرگ برای بیهوشی استفاده می کردند گذشته است. متهای جدیدی برای درمان بیماری های دندان می باشد از جمله پوسیدگی. دریل هایی با یک دکمه استاپ برای زمانی که می خواهید، یا حتی متدهای لیزر کردن که ناحیه عفونت زا را از بین می برد.

از دندانپزشک میترسید؟

دندانپزشکان آماده روبرویی با بیماران دارای استرس هستند!

بسیاری از دندانپزشکان تکنیک هایی مثل سدیشن و ریلکسیشن را پیشنهاد می کنند تا به بیماران استرسی کمک کنند. می توانند قرار ملاقات هایی را ترتیب دهند که برای شما مناسب باشد. به یاد داشته باشید که باید با دندانپزشک ارتباط برقرار کنید. به آن ها بگویید استرس دارید. سر نشانه ای توافق کنید که به معنی توقف باشد. حتی می توانید موسیقی گوش دهید یا اینکه دوستتان را همراهتان بیاورید.

شیوه هایی که خیلی از آن ها استقبال می شود!

جراحان دندانپزشکی مدرن خیلی دوستانه تر الان برخورد می کنند. خیلی از دندانپزشکان سعی دارند محیط دندانپزشکی را از حالت کلینیکی در بیاورند و به نظر معمولی تر برسد.

گاز از بین رفته!

استفاده از گاز همراه با پیشرفت های دندانپزشکی از بین رفته است. خیلی نیست که دندانپزشکی بیهوشی عمومی را به همراه دارد.

چیزی بیشتر از یک دندانپزشک در میان است!

اگر احساس ناراحتی با دندانپزشکتان دارید، می توانید با تراپیست دندانپزشکی ملاقاتی داشته باشید. با آن ها صحبت کنید و از مشکلاتتان و عادت هایتان بگویید.